ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
tdemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ağustos 2012 18:53
Son Ziyaret:
Dün 01:37
Toplam Mesaj:
135 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Tuğser Demir
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1993
Yaş:
27
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Tuğser Demir

SON 10 MESAJI

Bgjd cinsiyet belirleme
Bu balıkların cinsiyetleri hakkında yardımcı olablir misiniz? Bu arada balıkları başka akvaryuma aldım biraz stresteler.







tdemir2015-05-06 22:39:35
ne oldu azot döngüsüne?
Arkadaşlar üslubumuza dikkat ederek bu konuyu tartışabiliriz. Öncelikle bazı yerlerde nitrfikasyon sırası karışmış. Amonyak-Nitrit-Nitrat şeklinde olucak. Malawi akvaryumlarıda dahil kalın kum tabakasında (araştırdığım kadarıyla 10cm gibi bir kalınlık) O2 siz bölge oluşur ve burda da denitrifikasyon gerçekleşir. Nitrat azot gazına çevrilir. Yani nitrat hem bitkilerce hemde O2nin olmadığı alanlarda(örnek ince taneli kum) denitrifikasyonla uzaklaştırılmış olur. Burdaki sorun  bitki olmayan akvaryumlarda (malawi akvaryumu) denitrifikasyonun nitratı uzaklaştırmaya yetip yetmeyeceğidir. Bence burda kesin birşey denilemez çünkü canlı yükü önemlidir. Su hacmi önemlidir. Kumun bulunduğu alan önemlidir. Bence nitrat testleri belli periyotla yapılıp anlaşılabilir. Ben 6 ay su değiştirmediğim akvaryumumda test yaptım ve nitrat tehlikeli seviyenin altında. Akvaryumda kalın bir taban kullanıyorum. Bunun dışında bambular ve sarmaşıklar kullanıyorum. Kumda  pislik birikimide olmuyor bakterilerce parçalanıyor.
Avcilar ve K.çekme'celi Akvartisler..
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=tdemir][QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=tdemir]Arkadaşlar eskiden buluşma oluyordu artık neden olmuyor. Bir hafta sonu hobi buluşması düzenlesek nasıl olur? Benden önce Mehmet abi de yazmış. Geç gördüm malesef.
 Toplansak çay kahve içsek muhabbet etsek çok güzel olur. Aktif bir katılım sağlanırsa bir organizasyon yapılabilir.
[/QUOTE]

burdaki balıkçılar kuşcu oldu tuğser kardeşim :) rıdvan abi hariç

not  : elektrik blue ramirezi arıyorum. bir yerlerde gören varsa cevaplarınızı bekliyorum.
[/QUOTE] 
Bırakıp gittiler bu forumu haklısınız. 


Bende ramshorn arıyorum bu arada yardımcı olabilcek var mı?
[/QUOTE]

Elimde bolca minare var işini görürse verebilirim.
[/QUOTE]

Mehmet abi teşekkür ederim ama onlar benim salyongazları yerler. :)
Avcilar ve K.çekme'celi Akvartisler..
[QUOTE=nasuhxtr][QUOTE=tdemir]Arkadaşlar eskiden buluşma oluyordu artık neden olmuyor. Bir hafta sonu hobi buluşması düzenlesek nasıl olur? Benden önce Mehmet abi de yazmış. Geç gördüm malesef.
 Toplansak çay kahve içsek muhabbet etsek çok güzel olur. Aktif bir katılım sağlanırsa bir organizasyon yapılabilir.
[/QUOTE]

burdaki balıkçılar kuşcu oldu tuğser kardeşim :) rıdvan abi hariç

not  : elektrik blue ramirezi arıyorum. bir yerlerde gören varsa cevaplarınızı bekliyorum.
[/QUOTE] 
Bırakıp gittiler bu forumu haklısınız. 


Bende ramshorn arıyorum bu arada yardımcı olabilcek var mı?
2050x550(850)x600 = 700 Litre Şekilsiz Akvaryum
Ben çok beğendim gerçekten çok güzel olmuş tebrik ederim.
Kütüphanem bitti sonunda :)
Bence kum koymayın zaten üretim amaçlı yapıcaksınız. Cama cam olursa dipte pislik bırakmadan dip çekimi yaparsınız. Bu şekilde daha sağlıklı olur diye düşünüyorum.
Avcilar ve K.çekme'celi Akvartisler..
Arkadaşlar eskiden buluşma oluyordu artık neden olmuyor. Bir hafta sonu hobi buluşması düzenlesek nasıl olur? Benden önce Mehmet abi de yazmış. Geç gördüm malesef.
 Toplansak çay kahve içsek muhabbet etsek çok güzel olur. Aktif bir katılım sağlanırsa bir organizasyon yapılabilir.
Dış Filtre Tavsiye
Eheim ve fluval kullanıyorum şuan önceden de tetra 1200 yeni seri olanını kullanmıştım. Açıkcası hepsi iyi burda önemli olan bütçeye uygunu seçmek. Tetra ilk filtremdi ve çok memnun kaldım ses filan hiçbirşey yok. Fluval tetraya göre biraz daha sesli ama o da gayet güzel ve sağlam bir filtre. Eheim ı 1 aydır kullanıyorum performansı gayet iyi ses yok. Ama bence belli küçük farklar dışında hepsi iyi filtre. Bunun dışında denilebilcek birşey varsa o da Çin malından uzak durulması gerektiği. :)
yüksek ph problemi
Filtre malzemelerinde sorun olabilir belki neler var? Damacana suyuna da bakmasaydınız testte sorun var denilebilirdi ama dediğinize göre onda da sorun yok. Ama yine de dediğiniz değer çok yüksek bir akvaryum için belki ölçüm sırasında bir hata yapıyor olabilirsiniz.
Avcilar ve K.çekme'celi Akvartisler..
Arkadaşlar bitkili akvaryumumda baya bir değişiklik yapıcam. Aromatica isteyen hala varsa özel mesaj atsın. Hepsini çıkarıcam akvarumdan. Birde elinde glasso olan varsa alabilirim bende.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.