ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Hkn63
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
57
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2018 21:49
Son Ziyaret:
11 Saat 21 Dakika önce
Toplam Mesaj:
105 [0.60 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
103 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Hakan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1980
Yaş:
38
İl:
Sanliurfa
Meslek:
Memur
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

50×40×30 Bitkili canlı doguran.

SON 10 MESAJI

Tablet Gübre Hk
Merhaba. Lowtech bitkili tankımda bunu kullansam mı acaba. Gerek var mı. Zararı olur mu. Kullanmam gerekirse nasıl kullanmalıyım. Teşekkürler. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206084/061020181450471.jpg[/IMG]
Lowtech Bitki Tavsiyesi
[QUOTE=GirayKaan]Bugün camlarını kestirdiğim 55x40x60 tankım için arka, orta ve ön plan yoğun lowtech bitki tavsiyelerinize açığım. Saygı değer üstadların görüş ve önerileri benim için çok değerli...
Lav kırığı olmayaydı iyiydi. Daha ince hagen veya midye kırığı daha uygun olur bence. Bitki olarakta saz, limon, gül, tilki kuyruğu falan iyi olur. Sazları arka plana ekersin. Limon ortaya.

Not ; Kum lav kırığı...[/QUOTE]
Limon Bitkisi Hk
Arkadaşlar bu uzun limonu acaba ortasından kesip ayrı eksem mı. Zaten orta kismi kabak gibi olmus yaprak yok hiç. Dibinde ufak filizlenmeler var. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206084/190920182137511.jpg[/IMG]
Isıtıcı Hk
[QUOTE=brigantes]Çıkartmanıza gerek yok ısı yüksekse çalışmaz zaten. [/QUOTE]
Doğru aslında ama urfa cayır cayır yanıyor zaten bi ihtimal çalışırsa hepsini kızartır diye çekmiştim
Isıtıcı Hk
Arkadaşlar haziranda fişini çekmiştim ısıtıcının sizce artık takayım mı. 29 30 lara indi ısı. Yazın 33 lerdeydi. Yoksa 1 ay daha kalsın mı
Kayalar Hk.
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Demek ki aynı fikirdeymişiz. Aynen o sekilde bi degisiklik yapayım müsait olunca.
Kayalar Hk.
Biraz yer açmak amacım. O dörtlü olanlar hoşuma gidiyor benimde. Bu ortadaki uzunu mu çıkarsam acaba
Kayalar Hk.
Arkadaşlar uzun zamandır bu şekilde canlı doğuran besliyorum. Sizce bu kayalardan ortadakini veya herhangi birini çıkarıp yerine bitki eksem mi yoksa böyle mi kalsın. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206084/150920182125311.jpg[/IMG]
Moli Balıgı Hangisi Disi
[QUOTE=ceyh]Videoyu izleyince ben de şüpheye düştüm şu an çünkü turuncu olanın bütün ilgisi siyah olana, onu döllemeye çalışıyor. [:?][/QUOTE]
[:)))]
Moli Balıgı Hangisi Disi
Üstatlar söylemiş daha ne denir [:nazar:]
Aynen şiş olmaları beni yanılttı galiba.[EDIT]Hkn63,2018-09-04 21:16:45[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,620,351 Mesaj
  • 384,241 Konu
  • 91 Forum
  • 133,721 Forum Üyesi
  • 1,402 Özel Forum Üyesi
  • 28 Kıdemli Akvarist
  • 1,498 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.